sobota 18. července 2020

05.07.2020 – První Pocovidový Konzert v Azylu!


05.07.2020 – Čajmrsk, Osliz, Rozpor – Liberec Azyl

Liberecký klub Azyl se probudil z nucené hibernace kvůli celorepublikovému nouzovému stavu a to hnedka ve velkém až doslova extrémním stylu. V klubu i na zahrádce před azylem našlapáno, šílenosti ála OEF nejen před pódiem, ale i před klubem, kde na mě skočil nějakej punkáč a kousl mě do krku. A co že kromě velkolepé nabídky leckdy velmi silných piv punkáče tak rozběsnilo?

Přeživší z venkovní alko smršti měli možnost vidět poměrně novou grupu na scéně v podobě zdatně vystřiženého rock´n´rollu ČAJMRSK s coverkama od Misfits nebo Motorhead. Velkou šou a masivní pogo měl na svědomí zejména basák kapelky, protřelý šoumen a neunavný pařič Přéma, kterého můžeš znát nejen ze starší sestavy libereckých Scalp, ale i z řady železnobrodských kapel jako Dismörd, Východ z nouze, Pissfits a dalších. V hudební rovině za ním samozřejmě nezaostávali ani jeho dva kumpáni a na to, že se jednalo o jeden z prvních koncertů uskupení, to byla parádní jízda. Bližší info o kapele nenajdeš, na webu nic neposlechneš…musíš prostě na koncert, tak sleduj plakáty.

Druzí mimoňští OSLIZ byli pro mě vždy “pouze“ jedním z mnoha log na plakátech ropušáckých akcí, na které jsem se nikdy z nedostatku času nedostal (sorry Drobku). O to víc jsem byl překvapený, když pro mě doteď prakticky neznámá kapelka spustila poměrně hrubý a angažovaný punk. Čtyři borci i přes hutný sound netlačili zbytečně na pilu a nabídli řadu chytlavých partů, při kterých pokračovala pogománie…až jeden punker dokonce “vyčerpáním“ usnul na hraně pódia. Vydařený zvuk a ještě vymazlenější pódium bylo v Azylu opět samozřejmostí…na klubu se pořád maká a v době karantény se toho hódně změnilo…přijď se podívat. Jo a ještě k těm Osliz. Loni vydala kapelka nové CD “Bestie“, které je druhou full nahrávkou v cca desetileté historii kapely…já jen pro pořádek.

Hlavní chodem post-covidového menu byli slovenští ROZPOR, kterých se na jednu stranu řada lidí “nedožila“, ovšem přes extrémní návštěvnost akce, by se stejně všichni dovnitř nedostali. Na rovinu říkám, že živě mi vymizela pachuť hudební primitivnosti, která mi u řady tracků z desek prostě kazí dojem z kapely jako celku…takže jsem si koncert vskutku užil. Rozpor je samozřejmě kapela s názorem, se kterým se ztotožníš, takže kotel byl, jak se patří…mlácení do plechových sudů, které nejednou putovali do publika, pot, řev a střepy (ty by samo být nemusely)…sice nezazněla kultovní “Až do konca života“, ale na závěr přišla “ Nestala sa z nás už pičovina?“. Na závěr si ještě neodpustím poznámku o tom, že takhle vyhraná a žádaná kapela se chovala k fans jako k sobě rovným, což u řady méně známých rockových nebo metalových kapel prostě neuvidíš…Fuck Off Rock Star!

V celkovém dojmu vydařená pocovidová otevíračka Azylu, do kterého můžeš zavítat v následujících týdnech na kapely jako See You in Hell, Onanizer a další. Info o koncertech sleduj: Azyl Pivní Bar - Akce. Nějaké fotky najdeš na mých stránkách.

Grinch

Žádné komentáře:

Okomentovat