úterý 15. května 2018

Pos-T-rash party 34. s velikým překvapením


3. 8. 2018 se odehraje v libereckym klubu Azyl další Pos-T-rash party, letos s doplňkem 34. Každoroční akce pojatá nejen jako oslova narozenin pořadatele letos nabízí kapelku, která tě rozhodně nenechá sedět doma v papučích u telky…jestli seš zvědavej, čti dále představení jednotlivejch spolků Rashem samotnym.

Samochotijo - Tohle je věc, které pořád nemůžu uvěřit, že je pravda, ale je to tak. Jedna z nejzajímavějších hardcore-crust kapel, které (nejen tady na severu ale i v celé zemi) kdy hrály, se dává zase dohromady! S partou těchto špinavců jsme se někdy tak před deseti lety hooodně často potkávali na pódiích i na barech a dělá mi fakt velikou radost, že je to zase tady. Kapela prošla dlouhou hibernací, nějakými personálními změnami, ale to neznamená, že to pořád nebude taková paráda jako před lety. Samochotijo byla první oslovená kapela pos-T-rash party, a tak jí sem píšu taky jako první. A třeba i proto, aby si to kluci a holky ještě nerozmysleli. Tohle bude totální mrda!

Kung-Fu Girlz - Tuhle partu alkopunkáčů z Prahy snad nemusím ani představovat. Kapela se v Azylu předvedla již vícekrát, na pos-T-rash parties dokonce již dvakrát, takže opravdu nic nového. To ale neplatí o jejich tvorbě. Přestože je to k nevíře, mají "holky" v době mezi chlastáním čas i na skládání nových věcí, takže koncert určitě bude moc stát za to. Letos jim navíc vyšlo split EP "Bez hranic" s Burning Steps, jehož výtěžek jde na Lékaře bez hranic. Je málo organizací současnosti, které by si zasloužily v tomto světě podporu víc než právě Lékaři bez hranic. O to víc si postoje kapely cením!



Uprostřed pádu - Několik posledních ročníků pos-T-rash party se podivně vykloubilo z pantů, neb na nich nevystupovala žádá děčínská kapela a to je chyba! V DC city pořád vzniká něco nového, ale já se pro letošek rozhodl zůstat věrný této klasice. Tuto kapelu jsem viděl v poslední době několikrát, ale pořád mne nepřestává bavit. Před třemi lety mi v Azylu totálně rozkopali držku. Stejně jako KFG ani UP v LBC nemusím představovat. Hardcore punk té nejlepší děčínské školy a navíc parta nestárnoucích sympaťáků. To zavře klapačku všem a donutí tančit úplně každého!


RV-4 - Rvéčka jsem na "vzpomínkovou" pos-T-rash party lákal už loni a nakonec to nevyšlo. Letos jsem na ně úspěšně zapomněl, ale cesty osudu jsou naštěstí nevyzpytatelné, příslovečná hora dorazila k Mohamedovi sama, a tak to nakonec dobře dopadlo. Takže RV-4. Tuhle kapelu bych asi nemusel vůbec představovat, neboť punková pódia okupuje už neuvěřitelných 17 let. V Liberci možná ale bude trochu neznámá. Kapela už dávno nehraje takový ten klasický český punk, s jakým začínala. Dnes se jedná o přesvědčivě zahraný hardcore punk s angažovanými texty. Každopádně pozvat RV-4 pro mne byla povinnost mimo jiné i proto, že celých těch 17 let jsme kámoši, neb kapela pochází ze stejného kraje jako původně já. Naše cesty se za celou tu dobu nikdy úplně nerozešly. V Azylu, mám dojem, to pro ně bude premiéra a já jsem rád, že to bude právě na pos-T-rash party!

Průmyslová smrt  Nedělám v poslední době moc často, abych do Azylu tahal znova kapelu, která se tu předvedla loni, ale tady jsem rád udělal výjimku. Průmyslovku jsem lákal snad sto let, a když to loni vyšlo, bál jsem se, aby to příště nebylo zase za sto roků. A tak jsou zase tady. Kapela navíc slaví o víkendu, kdy se akce koná, 15 let trvání a to je sakra důvod, proč chtít mít tuhle partu jihlavských hovad zase na akci. Něco se proslýchá i o vlastním pivu. No, nechte se překvapit. Co nikoho asi nepřekvapí je to, co kapela předvádí - a to je vlastně jeden z dalších důvodů, proč Průmyslovka i letos. Loni to byl totální nářez, jaký s takovým nadhledem dává málokdo!


Samochotijo - http://bandzone.cz/samochotijo - hardcore crust/sever
Průmyslová smrt - https://www.facebook.com/prumyslovasmrt/ - fast hardcore /Jihlava
Uprostřed pádu - http://bandzone.cz/uprostredpadu - hardcore punk/Děčín
Kung-Fu Girlz - https://www.facebook.com/kungfugirlz/ - streetpunk/Praha
RV-4 - http://bandzone.cz/rv4 - hardcore punk/Benešovsko

Kromě kapel můžete jako bonus čekat jako každý rok dobré pivo včetně nějakých překvapení a vůbec celá akce zase bude asi velké překvapení.

GOOD NIGHT WHITE PRIDE!


Žádné komentáře:

Okomentovat