úterý 18. září 2018

Novinky z tábora Blues For The Redsun


Pražští Blues For The Redsun mě před lety totálně odzbrojili svým dvouskladbovym a téměř půlhodinovym dílkem „waiting for enlightenment“ a následně mě na živo s timhle matrošem sundali totálně. O to víc mě mrzí, že jsem letos propásl jejich společnou akci s klukama z libereckejch Drom, jelikož jsem někde četl, že se chystá společnej split, což s ohledem na kvality obou kapel bude zaručeně jízda jako hrom. Dromáci se poslední dobou s nahrávkama poměrně rozvášnili…ovšem rozhodně ne na úkor kvality. Zato u pražských sludge/doom/ambient trýznitelů sluchovodů už bylo na čase vyjet s něčim novym, jelikož poslední singl „DEADSPACE“ je už víc jak dva a půl roku starej….ovšem stále i na x-tej poslech nepostrádá na téměř osmnácti minutách grády jako hrom. K uvedenýmu singlu vyšlo i bezvadný triko. Jo a když sme u těch trik, tak se dnes borci krom infa o nový nahrávce vytasili i s designem na zbrusu nový trika. Všechno včetně chystaných akcí sleduj na FB kapely…rozhodně stojí zato.


Žádné komentáře:

Okomentovat