středa 1. srpna 2018

31.7.2018 - Croatioan hardcore riot


31.7.2018 - Malisha Bahat, Nailed In

Po delší době mě Kruté vichry severu (pořádající booking) zavály na jednu z mnoha minimalistických akcí libereckého klubu Azyl, který se teda momentálně, s ohledem na všem dobře známou kauzu, odehrávají v náhradních prostorách.

Uprostřed pracovního týdne šly ty dva patnácti minutový setíky zvládnout úplně s přehledem, ba co víc rozhodně mnoha lidem, který přišli nejen na muziku, ale i na související narozeninovou párty, rozhodně rozšířily hudební obzory a to o dvě velmi zajímavý kapelky z chorvatský hudební scény.

Jako první nastoupila na pódium čtverka MALISHA BAHAT která se v rámci společnýho tourka s následujícími hardcore maniaky Nailed In ohřála v ČR tři dny na Fluffu, vymetla pražskou Eternii a nakonec skončila v pařátech pro scénu zajisté kultovního Azylu. A o scéně to bylo tentokráte opět hodně, jelikož screamo vytuněný poctivym hardcore punkem bylo protkaný DIY etikou a nefalšovanou skromností kapelám z tohohle ranku vlastní. Kluci z MB předvedli samo dle očekávání znepokojivou hudební jízdu, ze který pro mě čpěla řada mejch v danym žánru oblíbenejch kapel (ty bys tam zajistý našel určitě jiný grupy ze škatulky „plaček“). Celkem mě zaskočila na danej žánr poněkud kratší stopáž tracků a poněkud ostřejší hardcore punkový výbuchy, což dohromady dalo koncertu jednoznačně vale nudě a punc kvality. Jak MB zní z nahrávek, borci mají venku dvě kazety, můžeš posoudit na bandcampu kapely. Pokud by si je zatoužil vidět na vlastní oči, můžeš je ještě 3.8. chytit v Hranicích na Moravě, kde mají zastávku mezi koncertama na Slovenku a v Rakousku.

S pekelně ostrym hardcorem NAILED IN jsem se krátce seznámil ještě před timhle koncertem, ovšem živě předčili tihle čtyři borci ze Záhřebu rozhodně moje očekávání. Setík jak urvanej ze řetězu, běhání po stropě, stoprocentní nasazení a hlavně zatraceně chytlává a strhující porce muziky. Pokud bych měl přesně vyjádřit můj pocit z vystoupení, jednoznačně tě odkážu na grafickej cover debutního epka kapely, který najdeš samo kompletně k poslechu na bandcampu…ten hřebík mi tam zatloukli s neurvalostí těmhle kapelám vlastní. Díky solidnímu zvuku, kterej dal vyniknout i první kapelce, to bylo vskutku vydatný sousto. Ostatně i ty jej můžeš strávit, jak jsem se již zmínil, 3.8. v Hranicích na Moravě.

Návštěvnost nebyla sice nijak tragická, ovšem s ohledem na následující všední den také nijak extra závratná…ale tak už to prostě bejvá, když je důležitější doma tývka s lahváčem v akci.

Fotky z akce sleduj na mejch stránkách.

Grinch

Žádné komentáře:

Okomentovat