pátek 17. prosince 2021

17.09.2021 - Lifelines, Flashback, Brandos eyes, Backfist, Hopes – Bunkr, Liberec

Hardcore dostaveníčko v Bunkru lákalo na jeden z posledních venkovních libereckých hudebních riotů. Ovšem počasí nepřálo, takže se celá akce přesunula do vnitřních prostor, což sice nebylo na škodu, ovšem s časovým harmonogramem se nikdo nepáral.

Bohužel stejně jako se zvukem první kapely LIFELINES, která akci pod názvem LBHC FEST LIBEREC odpálila. Ovšem zvuk nebylo to jediné, co pohřbilo touhle liberecko-jabloneckou partičku, jelikož čisté polohy vokálů. Kompozičně to ovšem marné rozhodně nebylo…emíčkové, kde každý těžší rif pak působil neuvěřitelně tvrdě. Hradečtí FLASHBACK předvedli hardcore ze staré školy (žádná lopata), který nezapřel thrashový přesah kytaristy. Velmi příjemné překvapení, které ponouklo už pár odvážlivců z celkové stovky návštěvníků k nějakým hardcore tanečkům. Pražští BRANDO'S EYES naservírovali svou směsku post hardcoru a moderního metalu s notnou profesionalitou. Sakra i ty extra soft nebo nesamplované pasáže zněly skvěle. Z profilů nebo klipu to má sotva padesáti procentní údernost…překvapení večera. S další domácí kapelou BACKFIST (jako úplně domácí) jsem už do kontaktu přišel. Matně si pamatuju, že mě na jednom dnes již neexistujícím regionálním hc metalovém festivalu moc nebavili. Ovšem tenhle večer mi jejich “lopatová“ nálož celkem sedla a bavil jsem se. Na akci jsem ovšem vyrazil zejména kvůli libereckým HOPES, jejichž deska na Pushteeku mě fakt baví. I kdyby to jen zahráli, tak bych byl spokojený, ovšem wall of death, mikrofon do publika, frontman do publika, stage diving, neskutečná porce energie a hlavně atmosféra jako hrom…jen to sklo prostě do kotle nepatří. Čekej nový sedmipalec a pokud ještě nemáš, kup si dvanáctipalcovou desku. Jinak na pět kapel za symbolického stováka, bych čekal větší návštěvnost, kór ve stotisícovém městě.

Grinch

Žádné komentáře:

Okomentovat