sobota 10. června 2023

09.06.2023 – Votiv, Braindead - Liberec Azyl

Když jsem zaregistroval plakát na tuhle akci, bylo pro mě Votiv prakticky neznáme jméno. Ovšem nepusť si kapelu a následně nejdi na koncert, když v ní hrajou lidi ze Suffering Mind, Deviated Instinct a Groak. Debut “Two Dogs Feytin“ jsem doma mlsnul z bandacmu jako malinu, ovšem jaký tohle běsnění dostane rozměr během živé přehrávky, jsem fakt neměl tucha.

Celý páteční večírek, který nepatřil návštěvností rozhodně mezi nejslabší, startoval až lehce po deváté hodině, protože k uvedeným Votiv a Braindead se nakonec nepovedlo sehnat další support…a i tak byl konec po mnoha přídavcích ještě před jedenáctou. Jičínští BRAINDEAD mě bavili deskou “Priceless Trash“ a teď koukám, že jsem propásl druhý full album, což budu muset napravit. Živě to byla dle očekávání střednětempá thrashcore jízda stojící převážně na chytlavých rifech a celkově “skočných“ skladbách. Během setu se sáhlo i hodně hluboko a zazněla věc “Against The Magnets“ z promo CD-r/minialba cca deset let zpět, ke které kapela kdysi udělala klip. Braindead bez debat zrají jako víno a už se těším, až přijde řada v poslechové frontě na poslední album “Left & Right“. Jen mi přijde, že jsou na domácí scéně málo průbojní, což je škoda.

Bez nějakých delších průtahů to následně odpálila trojice z UK VOTIV a byla to neskutečná smršť provazbených tracků do dvou minut stopáže. Nekompromisní d-beatový klepec aktuálního bubeníka Deviated Instinct Tonyho Shepharda doplněný o dva šílené řevy a rychlé hmaty basáka i kytaristy. Neskutečný tlak se standardně kvalitním zvukem, který měl ne svědomí létající pivovarník Dis-cent. Přidávalo se několikrát a intenzita stále neklesala. Mix toho nejlepšího a k sobě nejadekvátnějšího z uvedených kapel…bylo to vskutku vražedné. Tohle prostě chceš vidět živě. Debut poslouchej na bandcampu a číhej na chystaný split se Stray Bullet.

Další akce v Azylu sleduj zde. Pár obrázku najdeš zde.

Grinch

Žádné komentáře:

Okomentovat