středa 3. srpna 2022

09.07.2022 – Ultra fast gig - Total Tinnitus v Azylu

Ještě před kultovním OEF proběhla návštěva libereckého Azylu, kde plágo lákalo na vskutku zajímavou sestavu od nekompromisních Člověk v plísni přes thrashové domácí bombice Faüst a Laid to Waste až po německé fast šílence Turtle Rage…pak už jen péče magistrů z lékárničky jménem Amoclen. I když Turtle Rage nakonec opět nepřijeli (už podruhé bohužel neklapla v Azylu jejich účast) a Amoclen jsem s ohledem na pokročilou noční hodinu neviděl, byla to nehorázná šleha.

Akci otevřeli bez varování ČLOVĚK V PLÍSNI a během poměrně krátkého setu s jedním zpěvákem (druhý se vydal zachraňovat mediální gramotnost společnosti…všechna čest) sdělili všem přítomným špinavým crusty grindcorem, že jsme úplně v háji. Ostrý, ale ušní bubínky nepropichující zvuk a kadence krátkých tracků udělala ze setíku extra výživné sousto.

FAÜST, jméno nejen na thrashové scéně poslední roky toliko skloňované. Během setu, stejně jako v loňském roce na OEF, kde jsem borce viděl poprvé (nepočítám vystoupení ještě jako CBF), tahle čtveřice netlačila na pilu a s naprostou rozvahou nabídla hudebními parádičkami prošpikovaný  thrash metal s živelnou pódiovou show, kterým jsem naplno docenil až nyní při klubové přehrávce (na festu prostě jedeš spoustu kapel jedním uchem, pokud tě vyloženě nesrazí na kolena nebo je nemáš v hledáčku). Tuhle chybu jsem odčinil koupí skvělého CD “Tinnitus Inquisition“, které mi doma hučí už téměř měsíc se železnou pravidelností, a na asfalt se určitě chystám také. Takže po Force of Hell druhé domácí thrashové zadosti učinění…haha.

Následujcí LAID TO WASTE mám prostě rád, psal jsem postupně recky na jejich full alba, která vycházela u koníkova labelu Support Underground…R.I.P…tento label byl pro mě zárukou hudební kvality. Stejně pro mě byla zárukou kvality tahle plzeňská kapela a nezklamala. Jediné, co bych na jejich speed thrash nátěru vytknul, byl přepálený zpěv, který už krapet štípal do uší. Jinak bez debat udrželi dnešní vysoce nastavenou laťku, kterou v jistých ohledech ještě zvedli. Metalový vokál, který můžeš nyní slyšet i v berounských Murder Inc., rychlá kytarová a precizní bubenická práce přenesly fanouška nejen s novým válem do hudebního nebe…

Choď na koncerty, ať o podobné zážitky nepřicházíš.

Grinch

Žádné komentáře:

Okomentovat